2013. március 16., szombat

Párizs Kiállítás Vásárlás Paris Exhibition Shopping

Sziasztok!
Jöttem és hoztam mutatni a Párizsban vásárolt "kincseim" is:
Here the lots of "treasures" I purchased in Paris too:

2 új Nimue készlet az otthon meglévő sok kész és két még készülőben mellé, egy jó beszélgetés után Annaick Chauvel aláírta őket nekem  : )
2 new Ninue kits to my other two I have at home started and the many I have finished, signed by Annaick Chauvel after a good talk with her  : )

az újak/ the new ones:

az otthoniak / the old ones:
 

2 kis és egy nagyobb Michael Powell, szintén aláírva : )
2 small and a bigger Michael Powell kit, also signed  : )


Ehhez mutatom még Anditól Karácsonyra kapott készletem is ami majdnem kész, már csak a kontúrok kellenek és hozom majd mutatni nemsokára!
Here the MP kit I received from Andi for Xmas too which I will hopefully finish and show you soon!

Aztán 2 Isa Vautier készlet amit Isa szintén aláírt a tengerparti nyaralásra : )
Then 2 Isa Vautier kits signed by her too for the summer vacation to stitch on the beach : )


3 Renato Parolin minta amit Renato is szintén aláírt nekem : )
3 Renato Parolin patterns which Renato also signed for me  : )



És ezek után muszály mutatnom az 5 csodás Thea G lepkém is amit még tavaly tavasszal az Évába rendeltem és közel egy év után -igaz, nem az eredeti rendelt vászonnal hanem aidával- de végre megkaptam........
 


A készletek után ime a csodás keretek, selyemszalagok, anyagok amiket még vásároltam:
After the kits, here the wonderful frames, silk ribbons, fabrics I bought too:

 
 

 
 
 

Zweigart Fein Floba  Extra Fine 32 count and Super Fine 35 count:

Fabric Flair 32 count fabrics:

Zweigart Belfast 32 count Raw and Flax linen:

5 megjegyzés:

  1. Mennyi szépség és dedikálva! Irigyellek. :-)

    VálaszTörlés
  2. Szép csendben irigykedek... Szép kincsek!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok! A tervezőkkel találkozni és beszélgetni életre szóló élmény volt!

    VálaszTörlés
  4. Mennyi mindennel gazdagodtál. :)
    Helyesek azok a tappancsos anyagok!

    VálaszTörlés
  5. Micsoda kincsekre tettél szert! Várom, hogy készen lássam őket!
    Ami az Évás rendelést illeti, durva, hogy majdnem egy évet vártál rá! :-(

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online